Paardwaardig & Dierenrechten
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help de moonbears in Noord-Korea

Ga naar beneden

Help de moonbears in Noord-Korea Empty Help de moonbears in Noord-Korea

Bericht  Florrtje ma sep 22 2008, 21:06

Petitie voor Koreaanse Moon Bears.
De organisatie moonbears.org is een toegewijde groep, die het beëindigen en het lijden van de moonbears in Korea kracht wil bijzetten door een online handtekeningen actie te organiseren en dit onder de aandacht te brengen van de Koreaanse regering. Hun petitiedoel is om 20.000 handtekeningen op te halen.

Net als met onze eigen Moonbears rescue in China en Vietnam is de essentie om te zorgen zoveel mogelijk beren weg te halen uit hun vreselijke situatie op de beren boerderijen.

Hoe eerder deze petitie word overhandigd hoe beter. Dus mensen kijk alstublieft op www.moonbears.org en zet u handtekening voor alle moonbears door u naam aan hun campagne toe te voegen.

Teken ook deze petitie!

En klik ook op; Spread the word, dan kan je het doorvertellen aan al je mail vrienden

Een oproep van een van onze lezers van deze website!
Beste maker(s) van Moonbears.nl,

Net als jullie ben ik zeer geraakt door het verschrikkelijke leed op deze berenboerderijen. Ik sponsor Animals Asia en heb onlangs een petitie tegen deze boerderijen onder de aandacht gebracht bij al mijn vrienden, kennissen, collega’s en familieleden.

Het is een internationale petitie. Het doel is om wereldwijd 1.000.000 handtekeningen op te halen.

http://www.thepetitionsite.com/1/china-bear-rescue-?page=4

Florrtje

Aantal berichten : 112
Registration date : 19-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum