Paardwaardig & Dierenrechten
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maanddoel September

2 plaatsers

Ga naar beneden

Maanddoel September Empty Maanddoel September

Bericht  Florrtje vr sep 26 2008, 22:57

Een nieuw schooljaar is begonnen, ook voor mij. En vanaf nu krijg ik elke week 15 euro zakgeld = 60 euro per maand. En voor de meeste denk ik dat het rond 40 euro per maand ligt ( is te zien of je zelf eten moet kopen of niet)
Dit is een groot bedrag als je bekijkt dat we met vele kleine beetjes een groot bedrag kunnen samenkrijgen. 1euro hiervanaf houden zal je toch geen kwaad doen?
Hierbij vraag ik dan ook aan jullie om een KLEINE bijdrage die voor HSR (horse spirit rescue) een HELE GROTE hulp kan zijn. We zijn een grote clan... En elk 0,50 euro storten zou al fantastisch zijn. En hierbij zouden dan ook de HSR-probleempjes opgelost zijn. Ik hoop dat degene die iets meer kunnen missen dat dan ook geven

Waarom ze nu precies steun van jou nodig hebben kun je lezen in de volgende blog ook extra info kun je daar vinden voor het overschrijven.
Nog kort even opletten Bij het storten moet erbij staan :' bijdrage gezamelijke donatie dierenleed'

Hier het bericht van Sabine, de eigenares van HSR :
Beste Leden,

Ik wil jullie even vragen om heir even bij stil te staan , Ik had een sponser gevonden die ons wou helpen om al de paspoorten van de paarden te bekostigen , zij stond erop om dit te sponseren ondanks ik haar een lening gevraagd had tenslotte gaat dit toch over een redelijk groot bedrag namelijk 1.230 euro maar zij wou dit niet geven als lening maar als gift .
Nu had ik weer eens vertrouwen in iemand en heb reeds alles doorgestuurd naar oud-heverlee met als resultaat dat zij nu een paar dagen geleden alles afgeblazen heeft .
Dit is al de zoveelste keer dat ik probeer om iemand te vertrouwen waar ik van denk dat het mensen zijn met toch een hart voor paarden en weer kom ik met mijn rug tegen de muur te staan .
Het is veel te laat om alle documenten tegen te houden en moet ik een oplossing vinden voor de paarden .
Het kost mij al handenvol geld om de paarden het leven te geven waar ze recht op hebben en op dat punt zullen ze nooit iets tekort komen maar ik ben dringend op zoek naar mensen die de paarden kunnen helpen om de paspoorten in orde te maken .
U kunt ze helpen met ofwel rechtstreeks te storten op het rek nr van de verniging
000-3418285-05

IBAN BE96 0003 4182 8505
BIC BPOTBEB1

of U kunt ook storten op de rek nr van de dierenarts (zij moet de bedragen overmaken naar de confederatie) op te vragen via prive bericht .

Ik vraag ook of er hier niemand is die ons eventueel een lening kan geven om dit in orde te maken .
Ik hoop echt dat al de leden in deze clan een hart voor paarden hebben en er toch iemand is die de paarden echt kan helpen .

De meeste mensen in dit forum kennen mij als iemand die niet snel zelf iets zal vragen als het niet nodig is maar dit is echt heel dringend .

Ik hoop echt op jullie steun

Florrtje

Aantal berichten : 112
Registration date : 19-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Maanddoel September Empty antwoord

Bericht  Blue_Sky_xx ma okt 06 2008, 20:15

misschien ook hier nu de uitslag zetten en die van oktober mede zetten
alhoewel, veel man komt op het forum niet echt online

Blue_Sky_xx

Aantal berichten : 4
Leeftijd : 28
Registration date : 26-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Maanddoel September Empty zakgeld

Bericht  Blue_Sky_xx di okt 28 2008, 20:07

Amai, dat is wel heel veel per week
Ik krijg 3 euro, dat wordt dus 12 euro
Moest ik meer krijgen, nam ik een meterschap bij HSR

Blue_Sky_xx

Aantal berichten : 4
Leeftijd : 28
Registration date : 26-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Maanddoel September Empty Re: Maanddoel September

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum