Paardwaardig & Dierenrechten
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanessa alias Beamergirl

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vanessa alias Beamergirl Empty Vanessa alias Beamergirl

Bericht  Beamergirl zo sep 28 2008, 14:23

Ook ik zal me hier eventjes voorstellen :-)

Ik ben Vanessa (Beamergirl), 26 jaar en momenteel 9 paardjes, 3 hondjes en 2 poezen.
Ik woon momenteel nog in Sint-Truiden maar mijn vriend en ik zijn volop bezig aan ons hoeve, dus binnen een jaartje verhuizen we.

Voorstelling van mijn paardjes:
Glosta Troppo Tardo, jaarling, hengstje, wordt een grote D pony en wordt gecastreerd :-)
Glosta Amoré Caprice, jaarling, hengstje, wordt paard, gaat volgend jaar mee naar de hengstenkeuring. (welsh part-bred)
Ruska Rowan, 6 jaar, welsh cob gekeurde dekhengst, rij er jumpings mee.
Ponyhoeve Odilon, 3 jaar, welsh B hengstje, op zoek naar een ruitertje.
Darthuizen's Harmonie, 5 jaar, welsh cob merrie, rij er dressuurwedstrijden mee.
Sascha, BWP, 13 jaar, merrie, momenteel terug drachtig van onze hengst (Amoré is ook een zoon van haar)
Shana, welsh part-bred merrie, 21 jaar, recreatief dressuur-springen-mennen.
Romana, new forrest merrie, 6 jaar, gered van het slachthuis, door een zware breuk kan zij nooit meer bereden worden, zij blijft dus bij ons.
Orchid's Wanda, NRPS merrie, 5 jaar, heel naar verleden achter de rug, wordt nu pas zadelmak gemaakt.

De andere diertjes:
Kyra, een mechelse herder van bijna 6 maanden, de fokker vreesde dat hij voor haar geen thuis zou vinden omwille van iets te veel wit aan de borst (fokker kennen we) vandaar dat we haar in huis genomen hebben, super hond, echt waar.
Baccardi, een zwart jack russeltje van 8 jaar oud, nu 7 jaar bij mij, komt uit het asiel, vroeger een ongelooflijk bang hondje, nu zijn we 2 handen op 1 buik.
Spooky, scotch terrier, mijn vader zijn hondje, ook hij moest weg bij mensen, daarom dat hij nu bij ons zit.
De poezen:
Zacky, een dikke grijze gecastreerde kater, super lief, ook hij moest weg dus zit hij nu al meer dan 6 jaar bij ons.
Bandit, een rosse kater van 2.5 jaar oud, gevonden toen hij 3 weken oud was.

Voor de rest, regelmatig kopen mijn vriend en ik een verwaarloosd paardje, helpen het er bovenop en zoeken dan een goede thuis ervoor. Er komt heel erg veel bij kijken maar als we weer een paardje gered hebben geeft het heel erg veel voldoening. Buiten dat ben ik gewoon een amazone zoals vele mensen alleen heb ik toch wel een sterke band bij mijn paarden, doe veel grondwerk (waardoor ik echt wel veel dingen kan doen met de paarden wat sommige onmogellijk achten) en rij ook regelmatig bitloos.

Beamergirl

Aantal berichten : 2
Leeftijd : 41
Registration date : 27-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanessa alias Beamergirl Empty Re: Vanessa alias Beamergirl

Bericht  Florrtje zo sep 28 2008, 17:27

Vanharte welkom!!!!

Florrtje

Aantal berichten : 112
Registration date : 19-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanessa alias Beamergirl Empty Re: Vanessa alias Beamergirl

Bericht  Mariska zo sep 28 2008, 17:27

Welkom, Vanessa!
Lang verhaal! Very Happy

Wij wensen je welkom op dit forum.

xx Mariska

Mariska

Aantal berichten : 20
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nederland, omgeving Haarlem
Registration date : 26-09-08

http://mariissss.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanessa alias Beamergirl Empty Re: Vanessa alias Beamergirl

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum