Paardwaardig & Dierenrechten
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel je voor

3 plaatsers

Ga naar beneden

Stel je voor Empty Stel je voor

Bericht  Blue_Sky_xx vr sep 26 2008, 17:59

Je moet jezelf dus voorstellen, maar er was dus nog geen topic over, dus heb ik er rap een gemaakt zodat je je kan voorstellen.
Dus Stel je voor! cheers

Blue_Sky_xx

Aantal berichten : 4
Leeftijd : 28
Registration date : 26-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je voor Empty Stel jezelf voor

Bericht  Blue_Sky_xx vr sep 26 2008, 18:06

Ik zal beginnen met mezelf, er moet iemand toch beginnen eh en naarmate er meer leden komen ,zal deze blog hopelijk verder worden aangevuld.
Ik heb mezelf al helemaal voorgesteld op Netlog, maar ik zal het hier ook nog eens doen:

Ik ben Eefje, ik ben 12 jaar en ben verzot op dieren!
Ik rijd nu 1 jaar paard, en rijd met bit, maar ik hoop dat dit ooit eens zal kunnen veranderen.
Ik rijd op een manege, verder nog ergens anders (dus niet op een manege) en eerlijk gezegd is het veel toffer om ergens anders te rijden. Ook denk ik dat de paardjes en pony's liever ook niet elke dag 3 keer bereden worden, moest ik een paard zijn vond ik 1 x per dag voldoende.
Ik heb zelf geen paard, hopelijk komt dat er ooit nog eens van, maar wie niet. Ik heb wel een paard waar ik heel erg close mee ben: Clyde I love you . Het is van mijn nonkel, maar dat maakt voor mij niets uit. Ik heb wel 1 dwergkonijn: Hij noemt Zwartje en ik zou hem nooit kwijt willen! I love you Verder doe ik nu mijn 1e jaar Latijn op school.
En natuurlijk dieren een beter bestaan geven.

Ik hoop dat dat voldoende uitleg is, meer hoef je denk ik niet te weten!

Blue_Sky_xx

Aantal berichten : 4
Leeftijd : 28
Registration date : 26-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je voor Empty Mezelf voorstellen...

Bericht  Fjukalover vr sep 26 2008, 21:19

Hoii, Ik ben Joyce, 18j. En heb een paardje v 3j, Fjuka, een vosse BWP merrie, die ik nu aan het opleren ben en dat gaat momenteel al super goed Smile Heb ook een hond v 13j, een bouviér Bruno die uit het asiel komt. Heb ook 2 katten, Mousti & Minny, beide 8j. Mousti komt eveneens uit het asiel. cat Ik probeer het werk met Fjuka zoveel mogelijk af te wisselen door bitloos, klassieke dressuur, grondwerk enz. onze band is héél goed... als heeft ze soms haar koppige momenten.. maar ik heb haar dan ook uit een benarde situatie gered (zie clan netlog, blog: mager paardje). binnekort ben ik ook v plan men eerste wedstrijd mee te rijden. gwn wat ervaring opdoen en het moet voor fjuka een leuke ervaring blijven Smile
Xx
Joyce & Fjuka

Fjukalover

Aantal berichten : 3
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zandvliet
Registration date : 26-09-08

http://www.netlog.com/fjukalover

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je voor Empty Re: Stel je voor

Bericht  Florrtje vr sep 26 2008, 22:41

Hoi hoi,
het is de bedoeling dat iedereen een afzonderlijk topic schrijft over zen eigen,
het werkt niet zoals in de clan Smile
Ieder lid kan topics schrijven waar hij maar wil.

Nu heb je een topic gemaakt waar alle leden reacties moeten scrhijven waarin ze zich voorstellen,
Neen, iedereen mag een eigen topic maken Smile

Florrtje

Aantal berichten : 112
Registration date : 19-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je voor Empty Re: Stel je voor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum